25. 5. 2014

HEAVEN AND EARTH

Keď je obsah O.K. (alebo aj viac než O.K.), ale obal nič moc. Keď chcem, aby to na kozmetickom stole nejako vyzeralo. Keď...

Keď to konečne príde. Ten nápad. Ako si ten obal vylepšiť. Ako svoj kozmetický stôl potešiť.

Chcela som to urobiť už dávno. Farbami, nálepkami, obrázkami, niečím. Pridať paletke Heaven and Earth od MUA na kráse. Lebo myslím, že obsah krásny je. Aj názov. Farby. Odtiene. Pigmentácia. No skrátka - používam ju rada. A preto som rada, že po včerajšom náročnom brainstormingu (samej so sebou, asi 10min.) sa mi pred očami zjavil ten obraz. Obraz stromu, ktorého koruna bude vlastne zároveň aj oblakom, obraz maľovaný samotnými tieňmi, obraz obsahujúci zlaté zvieratko. Tak.

A tak aj bolo. Strom na bielom papieri vyrástol raz-dva. Nedivím sa, keď sú tie farby tak dobre pigmentované.;-) A tých odtieňov hnedej! Teplých, neutrálnych, zlatých... Veď - na to sú očné tiene vlastne určené, nie? Na maľovanie. Sa. Si. Vieme. A aplikátor, ktorý väčšinou zažíva paľbu kritiky, ten bol na maľovanie úplne najlepší. Kam sa hrabú kozmetické štetce! Pché!

A tak sa maľovalo. Stromy, koruny, oblaky a kopce... posudzovali sa jednotlivé (od)tiene a premýšľalo o zlatom zvieratku...

No hej, zvíťazil ježko. Pozlátený ježko (veď viete, že nemám zábrany použiť zlato kedykoľvek;-) mašírujúci si pre jabĺčko.

A spŕchol aj drobný zlatý dážď. Alebo sú to zlaté hviezdičky? Proste romantika, chápete.;-)

Potom už len heaven&earth obrázok zo zápisníku vystrihnúť...

...a nalepiť šikovným lepidlom na šťastnú paletku (paletka šťastne prikyvuje).

A keď sa otvorí, cez priesvitné plastové viečko vždy uvidím ježka hore nohami.:-) Super bonus (aj keď pre ježka asi nie...)

Ten si ešte užije... A ja tiež.:-) S ním, s mojou staro-novou čači paletkou, s novými možnosťami, ktoré mi očné tiene ponúkli. 

Ale čo s nimi vymyslím/zažijem nabudúce, to je zatiaľ medzi nebom a zemou...


-end-

18 komentárov:

  1. To je vtipnéééé a krásnéééé :). To by mně v životě nenapadlo. Vypadá to parádně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jejóoo, ďakujem Markét!:-)) Včera sme išli na chalupu, vegetiť, opaľovať sa a pozerať hokej, ale: TV-signál vypadol, v rádiu to chrčalo, slnko nesvietilo a museli sme hrabať seno!:D Ale aspoň ma tá príroda (asi) ovplyvnila v tvorbe;-). Hih. Díky!♥

      Odstrániť
  2. To je krasa! To by me taky nenapadlo.Ta zlata tomu dodala ten spravny smrnc . Nadhera !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je krása si čítať takú pochvalu!:-) Ďakujem Peťka, zlatý ježko sa mi (skromne;) tiež zdá celkom šmrncovný...:-)), díky moc!♥

      Odstrániť
  3. Super je to :) A celý čas som premýšľala, čím si tú kresbu zafixovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Broňik, predsa pohľadom.:D Ale vzhľadom na použité "farby" by som mala asi použiť fixátor mejkapu;-) /alebo som mala na začiatku naniesť podkladovú bázu pod očné tiene...:P Kujéém! :-*

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Jupí, ďakujem pekne Barborka! Mám radosť, že sa vám môj oblakostrom pozdáva:-)).

      Odstrániť
  5. Och!! Toto by ma proste nenapadlo... Ja ťa chcem mať doma!!! A mala by si voľnú ruku v skrášľovaní všetkého čo by sa ti zdalo nudné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Romik, balím kufre, očné tiene, kozmetické aj maliarske štetce, zajaca, nálepky, farebné papiere a lepiace dierkovačky, akrylové farby aj zlato (aj keď, jedno zlato u vás doma už aj tak máte, volá sa na R.;-) a vyrážam! Ale pochybujem, že sa mi niečo okolo teba bude zdať nudné;-). Ďakujéém! ♥

      Odstrániť
  6. Milá Lusy,
    jsi prostě neuvěřitelná a hýříš kouzelnými a zábavnými nápady. Miluji to tu! :)
    Recept na domácí bylinkový balzám na lifeinimperfection.blogspot.cz
    Zdraví Janie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá rozmilá Janie, to si teraz nevidela ten môj radostný (dva metre päťdesiat) výskok, keď som si prečítala tvoj kúzelný komentár!;-) Ďakujem moc a moc, vážim si to!♥ A idem rýchlo ovoňať ten bylinkový balzam, niečo mi hovorí, že to bude mňamka... ;-)

      Odstrániť
  7. Skvělý nápad a ještě hezčí provedení. :) Já osobně hnědou moc nemusím, ale paletka vypadá (především svou pigmentací) velmi dobře. Moc se mi líbí jakým stylem píšeš, píšeš moc mile:)
    Nechceš se navzájem odebírat? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Michaelka, hnedá všeobecne veru tiež nepatrí medzi moje obľúbené farby...;-), ale túto paletku som si obľúbiť stihla:-). No a teraz, takú pomaľovanú (a s ježkom), ju mám asi ešte radšej:-)). Ďakujem za milý komentár!♥

      Odstrániť
  8. Tvůj blog jsem dnes objevila pomocí Vivi, a moc jí za to děkuju, protože tohle je úplně nej nej nej blog, na kterým budu určitě závislá a až budu mít čas, prošmejdím ti všechny články !!! :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júú, tak teraz neviem, komu poďakovať skôr - či Vivinke, že ku mne poslala novú milú čitateľku, alebo tej čitateľke, že prišla, zastavila sa a nechala mi tu taký krásny komentár...;-) Tak viete čo, dievčence moje zlaté? Ďakujem obom!♥ Vítam ťa vo Vrecku a prajem príjemné šmejdenie!:-))

      Odstrániť