1. 3. 2014

UEEEJ, JE TU PRVÁ GIVEVEJ!

Hurá&jupíí! Vrece dnes oslavuje jeden rok a vykotúľalo sa z neho niečo malé, jarné, guľaté, mintové, zlaté... niečo ukryté v malom vrecku (neboli pytlíčku:), niečo, čo bolo vyrobené práve pre tento prvomarcový výročný deň a túto narodkovú udalosť.

A ak sa medzi vami nájde niekto, kto by na krku rád nosil takúto svoju "vlastnú malú zemeguľu" vo farbe namiešanej z azúrovo modrej, bielej a zelenej, pokreslenú kvetmi a stromami, pozlátenú čím-iným-než-zlatom:-) a zavesenú na kovovej retiazke, je v ten správny deň na tej správnej blogoadrese:-). Dnes sa bude o jednu malú rozkvitnutú zemeguľu súťažiť. :-)

A aké sú pravidlá hry? Najjednoduchšie na zemeguli.;-)

Každý, kto by si prial malú drevenú planétku osídliť (teda vlastne to, aby sa ona usídlila práve u neho), stačí, keď splní dve jednoduché podmienky:

1.) stane sa priateľským členom Vreca cez GFC (lebo Vrece nechce byť len plné nápadov, ale aj milých a nápaditých ľudí) ;-)
2.) zanechá (priateľský;) komentár pod týmto článkom spolu s e-mailom, kde by som mu potom prípadnú výhru oznámila.:-)

O malú planétku si môžete zahrať do piatku 7.3. do polnoci a o jej budúcom majiteľovi rozhodnú - ako inak - hviezdy. Čiže random. Alebo po našom: náhoda.:-) Výsledok losovania uvediem pod týmto článkom a avízo nájdete aj na vreckovom FB.

Hra je medziplanetárna, a teda platí pre všetky planéty!:-)

Už teraz je malá (zeme)guľka zvedavá, ku komu a na akú adresu sa nakoniec zakotúľa... Držím všetkým palce a ďakujem vám, že vo Vrecku ste, že ho navštevujete, čítate, podporujete a perfektné komentáre v ňom zanechávate.:-) Vážim si to! ♥


VÝSLEDNOSÚŤAŽNÝ EDIT: Medziplanetárna súťaž v piatok v noci skončila a malá planétka sa už chce odkotúľať k novému majiteľovi. A tak sa mená vás, ktorí ste sa zapojili, ocitli v zlatom vrecúšku, ktoré sa dlho, predlho miešalo, aby sa z neho nakoniec jedno meno vylosovalo. A tým (snáď šťastným:) menom, ktoré pozlátenú zemeguľu vyhralo, je meno slečny Akemi.:-) Blahoželám! Ja idem milú výherkyňu poprosiť o adresu a vám všetkým ďakujem za účasť a vaše perfektné súťažné komentáre:-), isto sme nesúťažili naposledy! Myslím si, že nejaká príležitosť na novú "givevej" sa vždy nájde, čo poviete?:-)

-end-

12 komentárov:

  1. Lusy, to si nenechám ujít toto :). Jsem všude, v členech i na fb a čerstvě jsem se ti přilepila i na Pinterest, no GFC nepoužívám, snad to nebude tak vadit... ?
    Zeměkoule je krásná, jarní a moc by jí to slušelo u mě doma :)))
    Hezký víkend a díky za soutěž! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty už máš rok juuu a kde som ja bola celý čas… Náhrdelník je krásny, hneď ako som videla foto mi to pripomenulo Malého princa. Neviem prečo, ale čím viac obdivujem, tým viac maloprincovské mi to príde.
    Skromne zanechávam svoj mail a držím si prsty a želám ešte veľa veľa rokov :-*
    bashkka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hneď ako som sa na (zeme)guľku pozrela pripomenula mi planétu Zem :) Bola by radosť ju nosiť, má také krásne farby, ach!! A je naozaj dobré že, súťaž platí pre všetky planéty bo ja som niekedy ako z Marsu :D
    plejadiangirl@gmail.com
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
  4. podarená zemeguľ(k)a, gratulujem k výročiu, dúfam, že nás budeš naďalej obšťastňovať svojimi milými nápadmi :))

    bacovak@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :) OCH ja neviem kde na tie napady chodíš, ale neprestávaju ma udivovať :) krása!

    xxmajixx95@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak tohoto se nemůžu nezúčastnit :) mít něco z Vreca, to by bylo nádhera ;-) zabydlená jsem tu už déle, což znamená, že na GFC jsem jako Gleys
    katka.sk(zavináč)seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Joj, beda :D Otvorila som si článok k rannej káve a keďže som musela rýchlo pelášiť do školy, nechala som si ho aspoň otvorený v záložkách, že okomentujem po návrate. To som si skoro oči vyočila od údivu, keď som si následne hore v lište prečítala "ULÉÉÉJ..." :D Škola skrátka ničí zrak, alebo čo ;) V každom prípade sledujem ako Terra Incognita a vlastnú zemeguľu by som privítala s otvorenou náručou, možno by konečne utíšila moje sklony typu chcem-ovládnuť-svet ;)
    ada.basova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásná první giveaway :)!! A krásný blog, chodím sem moc ráda.
    Zeměkoule je úžasná! Nádherná!
    Sleduji jako lenushenka a mail je lenka_jas@centrum.cz
    Krásný den, Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dobre, pripojila som sa aj cez GFC (Adrienne), ale ja blogy sledujem predovšetkým cez bloglovin' (Dada Barokova) a tam Vrece mám už dávno! :) Môj mail je dada.barokova (at) gmail.com a toto je priateľský komentár! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jé, ta je roztomilá :) Blog sleduji zatím jen chvíli, ale líbí se mi tu ;)
    Sleduji přes GFC jako Akemi, mail: bianca7@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Milé vrecúško, želám ti ďalšie krásne nápady, ich realizáciu, plodné mesiace (a roky) :) Do súťaže sa však nezapájam, lebo zo zdravotných dôvodov môžem nosiť iba číre zlato. Ale keby sa v tvojom vreci nebodaj niekedy objavil nápad, ako urobiť zlato z niečoho iného (lacnejšieho), tak ním veru nepohrdnem (tým nápadom, samozrejme) :) Pac a pusu na – vrece :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej, Broňísku, ďakujem za prianie aj pusu na vrecúško:-)). Zlato, pozlacujem zlatom zlatým:-) kúpeným od zlatníkov, ušľachtilým plátkovým, 23,75 kar., ale je pravda, že retiazka na zemeguľke už zlatá nie je...:D No ale možno v nejakej budúcej giveaway, keď budem veľká a slávna... ;-) :P hih. Pac a pusu!
      P.S.: Len pre poriadok dodávam, že môj komentár nebude zaradený medzi súťažné. :D

      Odstrániť