14. 3. 2014

ROZKVITNUTÝ OPASOK

Ten opasok bol rozkvitnutý už "od výroby". Ale sa mi tá jeho rozkvitnutosť akosi prestala po čase páčiť a chcela som si ho rozkvitnúť po svojom. A tak došlo k rýchlemu nápadu a rýchlej realizácii. Chcelo to vniesť trochu jarného vzduchu a nežnosti.

Vytvoriť jemnejšiu verziu

už trošku ťažkopádnejšieho originálu.

Retiazkové opasky sa mi páčia stále, ale tento koženkový typ, ktorého boli kedysi plné obchody, prišiel mi už trošku demodé.;-) Predstava bola: masívny kvet vymeniť za púdrovoružovú šifónovú ružičku. To by ste neverili. Presne takú, ručne vyrábanú, som včera zohnala. Osud! Z retiazky som už len vytiahla koženkový pásik, odlepila pôvodný kvet a nalepila nový.

 A je tam! Musíte uznať, že mi naozaj doma rozkvitol nanajvýš jarný, nežno(kvetinový), drsno(reťazový) opasok.;-)

A okamžite si ho okolo pása omotali modré šifónové šaty. Akoby čakali len na to...
(ale to nevadí, práve tie šaty ma totiž k vynoveniu starého opasku inšpirovali)
Inšpirácia jednoducho kvitne všade (a v každom ročnom období). :-)


-end-

8 komentárov:

  1. tie šaty sú parádne. a ten opasok je už len čerešnička :)
    akovradiu.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čerešnička? Supeer, tá býva tiež krásna, keď rozkvitne:-). Ďakujem Katarínka!♥

      Odstrániť
  2. jej to je krásne!! Ružová ružička!! A k tým šatám sa hodí!! Vždy keď prídem na tvoj blog, dozviem sa (a aj naučím) samé užitočné veci!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jé, tak to je super!:-) Ďakujem Romči! A tá ružová ružička:-), tiež sa mi zdalo, že k tým šatám celkom ujde...;-)

      Odstrániť
  3. Lusy, nádherný pásek .... a k těm modrým šatům vypadá úžasně !!!! mMarki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marki, ďakujem moc!♥ Veru, ukázalo sa, že bez toho nového opasku vyzerajú/sú tie šaty o dosť smutnejšie... :-))

      Odstrániť
  4. Opravdu nádherné. Poslední fotka na šatech je překrásná, líbí se mi i šatičky.:)Mimochodem-článek u Vivinky s balíčkem je top!:) Lenka N.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenik, ďakujem za krásny komentár, urobil mi véélikú radosť (aspoň takú, akú vedia urobiť nové šaty;-). A ďakujem duplom aj za tvoju pochvalu balíčko-článku, zlatá si!♥ :-)

      Odstrániť