26. 3. 2014

DAROVAŤ DARČEK OD SRDCA

Taký od srdca darovaný darček môže ukrývať rôzne poklady. Vlastnoručne vyrobené drobnosti, niečo neodolateľne krásne z obchodu alebo doma upečenú čokoládovú tortu. Dostať k sviatku práve takýto darček môže často znamenať viac než dostať zlatý prsteň. Alebo sa snáď mýlim?;-) Ak ale patríte k tým, ktorých také darčeky baví nielen dostávať, ale aj rozdávať, jeden si dnes spolu vyrobíme. Či vlastne zabalíme. Kde? Predsa na jednom krásnom blogu, ktorý dnes oslavuje narodeniny!♥  Klik:





Všetko najlepšie, Viví!;-)


-end-

6 komentárov:

  1. Milé a jednoduché. A přitom krásné! A navíc (uf, trochu jsem si oddechla) jiné, než budu dělat já :))). A ten ptáček na konci je supr nápad!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hih, ty si zlatá, som ti hovorila, že tvoj spôsob bude určite sofistikovanejší.:D
      Ďakujem pekne! Od "by Myyna PRINTS" je to pocta:-), mám radosť! Aj za to kuriatko na konci:-)).

      Odstrániť
    2. No, počkej, to se nasměješ, až uvidíš příští týden ten můj sofistikovaný způsob :)))

      Odstrániť
  2. Už som obdivovala u Vivi :) Dobrý nápad! Niekedy vyskúšam, teda keď niekde zoženiem bielu krabičku :) hubka by bola a farby ... sa kúpia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Romči, ty si proste veselá kopa.:D Ďakujem, že si sa zastavila aj u mňa!:-) Nejakú krabičku určite zoženieš v papierníctve a farby stačia aj temperové, ale vlastne - som si istá, že ty si s tým ľahko poradíš (aj bezomňa:-)).

      Odstrániť