15. 1. 2014

TÁ IZBA NIKDY NEBOLA BELŠIA

Stojí v nej síce biely stôl a snehobiela stolička, aj steny sú čisto biele. A posteľ vlastne tiež. Jej bielosť ale stále niečo rušilo. Vankúše a periny sa totiž doteraz obliekali do farieb a vzorov, ktoré... skrátka neboli to pravé biele. Až raz - sa stal zázrak...

...nahliadnete?

To bolo hľadania, vyberania, nakupovania, sťažovania sa a po pár rokoch už aj rezignácie ústiacej do (bláznivého?) nápadu, že tie pravé obliečky si snáď budeme musieť (dať) ušiť. Také, čo nebudú mať nevkusný vzor, nepríjemný materiál, biednu kvalitu a - tak nejak celkovo - také, čo budú dokonalé. Spomínala som už, že sa stal zázrak? Oni existujú! A sú Made in Slovakia! Objavenie takého pokladu samozrejme viedlo k okamžitej internetovej objednávke (ktorej predchádzal jeden rýchly potlesk a neviem, či som nepočula aj hvizd). Celé je to trocha zahmlené. Asi tým nadšením a rýchlym spádom udalostí.

A ešte aj neodkladným premeriavaním vankúšov, keďže obliečky na ne sa dajú kúpiť samostatne a "na mieru" (thank God!).

Sú perfektné. Jednoduché, čisté, kvalitné, voňavé. A sú také obyčajné, až sú neobyčajné.

Zo 100%-nej bavlny (vraj deluxe), až by si jeden ráno myslel, že sa zobudil v nejakom (peknom;-) hoteli.

Zvlášť, ak by mal na očiach zamatovú levanduľovú masku na spanie (tá už je však Made in England).

To ale vôbec nevadí. K poctivej slovenskej bavlne sa poctivá britská levanduľa hodí bezhranične.:-)

Tak dobrú noc... a dobré ráno!


-end-



8 komentárov:

  1. Musia byt uzasne....ja som davno vzdala nakuppostelneho pradla, ja si ho sijem.... Aj kvoli zapinaniu...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže to naše (už naozaj zúfalé) odhodlanie ušiť si vlastné obliečky nebolo až také "odveci"?:-) Máš môj obdiv Jani! Keby som vedela šiť, asi to hľadanie, vyberanie, nakupovanie a sťažovania sa tiež dávno vzdám;-). A šilo by sa o sto šesť - na leto z nejakej chladivej látky, na zimu z flanelu, na Vianoce s jelenčekmi... to sú možnosti! Závidím!:-)

      Odstrániť
  2. To máš absolútnu pravdu, neviem čím to je, tiež som ešte nenašla to pravé a asi si ho fakt ušijem. A veru talé jelenčekové na zimu to by bolo!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nika, jelenčekové sú pre teba ako stvorené! A k tej prípadnej komode s tvojimi novými deer-mi na šuflíkoch by boli... "jak odtál"! ;-)).

      Odstrániť
  3. Zdá se mi sen, že vidím tu nejkrásněji povlečenou postýlku na světě, zdá se mi sen o místě, kde je všechno voňavé, čisťoučké, pohádkové...nebo to není sen?! ;-)
    PS: Luxusinko, a jak se líbí v novém povlečení Tobě? ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Luxusinka je v siedmom nebi! Slovenská "bavlna deluxe" sa jej zdá byť dostatočne luxusná a v tej čistočistobielej farbe perfektne vynikne jej unikátna(pestro)farebnosť.:D A najviac jej, samozrejme, vonia levanduľová maska na spanie.:P To sa dalo čakať. Ach, po kom to dievča je... ;-) :-**

      Odstrániť
  4. objednala som si, dúfam, že budú naozaj také fantastické

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam aj ja:-), pre nás sú, presne také, aké sme (dlho) hľadali: obyčajné biele:-).

      Odstrániť