12. 11. 2013

SPATŘIL JSEM KOMETU, OBLOHOU LETĚLA

Mať za úlohu vymyslieť, navrhnúť či vytvoriť firemné PF-ko, dostať do rúk voľnosť, dôveru, takmer neobmedzené možnosti a takmer akýkoľvek materiál, k tomu cítiť chuť tej firmy na niečo nové a iné - v tom momente je vám plán jasný: dosť bolo pohľadníc klasických tvarov, motívov snehuliakov a vianočných stromčekov, striebornej potlače na červenom papieri (alebo naopak), opakujúcich sa novoročných vinšov, ktoré v decembri zaplavujú naše kancelárie či obchody. A aj keď týždenník Pardon Trnava má originálne, jedinečné a vo vlastnej dielni vytvorené PF-ká každý rok, som poctená, že už to bude po štvrtýkrát, čo svoju dôveru vložili do mňa;-). Novi-nové PF priania pre klientov trnavského Pardonu by me:

.  .  .

2 0 1 1
"Spolu vyst(r)ihujeme jedinečné..." 

Vystihujeme jedinečné veci, vystrihujeme jedinečné vločky. Vločky z papiera predskladaného do trojuholníčka. Ako nás to kedysi učili v škole. Rozposlali sme desiatky a desiatky obálok, v ktorých si každý našiel svoju bielu (a zatiaľ neúplnú) vločku s fialovou potlačou a ručne viazanou saténovou stužkou. Na prvý pohľad jedna ako druhá. Ale len do momentu...

 ...kým adresát nedostal chuť zaspomínať si na detstvo, zobrať do rúk nožnice a vločku si trochu dotvoriť.

 A vytvoriť si tak svoju jedinečnú. :-)



.  .  .

2 0 1 2
O rok neskôr už sme nemávali len snehuliakom a vianočným stromčekom, ale aj všetkým na papier tlačeným pohľadniciam...
V Gimp-e vzniklo animované vločkové Pé-eF-ko, ktoré sa zákazníkom a obchodným partnerom rozposielalo mailom, a ktoré vítalo aj všetkých návštevníkov firemného webu. GIF je skvelý formát. Dôkaz? Súhlas s animovaným PF aj pre rok 2013... ;-)


.  .  .

2 0 1 3
Želajte si niečo, padá hviezda. ;-)


-end-


5 komentárov:

  1. Ale to je přece...to je přece neskutečně úžasné! Jindy jsem tak povídavá, ale teď se nezmůžu na víc, než že žasnu.
    S láskou Tvá Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Videla som raz padať hviezdu a niečo som si želala. A ono... sa mi to splnilo!;-) ♥
      P.S.: Taky žasnu, že tu mám Vivi úžasnú!;-) :-**

      Odstrániť
    2. Mám čím dál tím silnější pocit, že jsme viděli padat tu samou hvězdu...♥
      PS: Jéé, takže my máme i stejné příjmení, moje milá Luci Úžasná? Tak to už vážně nemůže být náhoda ;-).

      Odstrániť
    3. A safra, já byla přihlášená na Jiříkovo účtu, pardón :-). To se musela moje milovaná Lucianka leknout. ;-) Tak znovu:
      "Mám čím dál tím silnější pocit, že jsme viděli padat tu samou hvězdu...♥
      PS: Jéé, takže my máme i stejné příjmení, moje milá Luci Úžasná? Tak to už vážně nemůže být náhoda ;-)."

      Odstrániť
    4. :D Že zľaknúť, skôr potešiť! Už som chystala prípitok, že aj Jiřík u mňa na návšteve je;-)). Štrng aj tak, veď my vieme, že nič nie je náhoda!;-) :-*

      Odstrániť